CONDICIONS GENERALS DE VENDA

LLEGEIXI ATENTAMENT LES CONDICIONS GENERALS DE VENDA

ENVIAMENT I DEVOLUCIONS
Quins són els mètodes d’enviament?
Els enviaments es fan a través de companyies especialitzades. Els productes adquirits, es lliuraran a la persona i a l’adreça indicada a la comanda.
Hi ha despeses d’enviament?
Les despeses ocasionades per l’enviament de la comanda aniran a càrrec del comprador sent indicats prèviament a la formalització de la comanda i calculats segons volum i destinació.

Quin és el període de lliurament de la comanda?

El temps d’enviament establert pot oscil·lar entre els 3 i els 10 dies laborables des de la recepció de la transferència o del pagament per targeta, això és degut al fet que els articles són productes artesanals que requereixen un temps mínim per a ser confeccionats. No obstant això, la demora de la comanda no implicarà ni anul • lació ni cap indemnització.
Una comanda es considera lliurat en el moment en què el transportista et lliura el paquet i firmes el document de recepció. Comprova que la comanda t’arriba en bones condicions i que el que t’ha arribat coincideix amb l’albarà.

Puc saber en quin estat es troba la meva comanda?

Sí. Envieu un correu electrònic de consulta, al email: mr@doremi.com i rebràs una resposta amb l’estat de la teva comanda.

Com he de fer per tornar un article?

La nostra política, en compliment amb la normativa vigent, és concedir-te el dret de retornar qualsevol article comprat a calcetinespersonalizados.es, en el termini de 7 dies laborables des de la data de recepció.
Cal que ens enviïs un email a mr@doremi.com explicant-nos el motiu de la teva devolució i t’indicarem els passos a seguir. L’article per a la seva devolució ha d’estar embolicat en el seu embalatge original, precintat i en perfectes condicions.
Et tornarem els diners en un termini màxim de 30 dies des que rebem l’article.
Si el motiu de la devolució és que la peça no et satisfà, et reemborsarem l’import de la mateixa, però hauràs d’assumir les despeses de devolució, si la causa de la devolució fos que l’article aquesta defectuós, llavors serà Calcelinea S.L. qui assumeixi l’enviament.
Quin és el termini per poder realitzar una devolució?

El termini per a qualsevol devolució és de 7 dies des de la recepció de la peça.

Què he de fer si m’arriba un article incorrecte?

Si en alguna ocasió, per error, t’arriba un article que no has demanat, posa’t en contacte amb nosaltres a través de mr@doremi.com i resoldrem l’equivocació amb la major brevetat possible.

Com rebré l’import de la meva devolució?

Un cop recepcionada i comprovada la mercaderia, rebràs l’import de la mateixa manera en què va realitzar la seva compra. Recordeu que l’abonament a la targeta de crèdit depèn sempre de la seva entitat bancària.

Com he de fer si l’import de la meva devolució és incorrecte?

Poseu-vos en contacte amb nosaltres a través de mr@doremi.com, solucionarem el problema el més aviat possible.

Puc anul·lar una comanda?

Si l’anul·lació de la comanda arriba abans de la sortida de mercaderia, el client no tindrà cap despesa. En el cas d’una anul·lació després de la sortida de la comanda, el client haurà de pagar les despeses d’enviament així com les despeses de devolució d’aquest mateix comanda.

Formes de pagament

Quines són les formes de pagament acceptades?
Els mètodes de pagament són:

  • Paypal

PREGUNTES FREQÜENTS
De quina manera puc posar-me en contacte amb vostès?
Per fer-nos arribar les seves preguntes, té diverses possibilitats:

  • Utilitzar el formulari de contacte.
  • Trucar-nos per telèfon, de dilluns a divendres de 9:00 a 18: 00h al número de telèfon 96 693 91 05.
  • Fer-nos una consulta ONLINE a través mr@doremi.com

Com es que heu rebut la meva petició de comanda?
Després de realitzar una comanda sempre rebrà un correu de confirmació.

Puc rebre una factura de la meva compra?

Vostè rebrà sempre la corresponent factura oficial justificativa de la seva compra en el moment de rebre la comanda.

Els preus inclouen IVA?

Els preus reflectits a la web SI inclouen IVA el qual serà desglossat a la factura que se’ls enviarem juntament amb la mercaderia.